Bir Kabus Gibi Gece: 6 Şubat Depremi

6 Şubat 2023...Unutulmayacak bir tarih,kabus gibi bir gece.O gece her şey değişti.Evim,işyerim,tüm anılarım yıkıldı.Bir anda sokakta kaldım,çaresiz ve yapayalnız.En sevdiğim dostlarım,arkadaşlarım,akrabalarım...Hepsi gözümün önünde yok oldu.Deprem anı hala aklımda.Sanki dünya beynimin içinde dönüyordu.Her yer sarsılıyordu,toz bulutları gökyüzünü kaplamıştı.Çığlıklar,panik,kaos...Her şey birbirine karışmıştı.Sediklerimden haber alamıyordum.Telefonlar çekmiyordu,her yer karanlıktı.O geceyi nasıl atlattığımı bilmiyorum.Soğukta,aç ve susuz..Acım tarifsiz.Her gün kabuslarla uyanıyorum,her anı yeniden yaşıyorum.Geçmişe dönüp her şeyi düzeltmek istiyorum.Ama elimden gelen hiçbir şey yok.Her gün yeniden başlamak için mücadele ediyorum.Ama her şey çok zor.Geleceğe dair hiçbir umudum yok.Yaşama sevincimi kaybettim.Tek isteğim,bir gün bu acının dinmesi.Unutmak istiyorum,ama olmuyor.Her şey aklıma geliyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

8 Mart 2022 Yazısı

1 Eylül 2023 Yazısı

7 Eylül 2023 Yazısı