Hakkımda

12 Şubat 1998 tarihinde Antakyada doğdum.Liseyi Seçkinler Kolejinde tamamladım.Osmaniye Korkut Ata Üniversitesinden mezun oldum.Üniversitede Sivil Toplum Kuruluşu Kulübü,Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Topluluğu ve Genç Tema Topluluğuna üyeyim.Çocuk yaşlarımdan bu yana babamın sahibi olduğu işletme olan Bağdadi Elektronik de teknik personel olarak çalıştım.Blog yazarlığına İlk başlarda kendi kişisel facebook hesabımda kısa metin şeklinde yazılar yazmaktaydım.Bir arkadaşımın tavsiyesi ve yönledirmesi ile blog yazarlığına giriştim.2017-2018 seneleri arasında Darker History Writer isimli sitede yazmaya başladım.Acemilik dönemim o sitedeydi.2018-2019 seneleri arasında üniversite öğrenci grubunun kurmuş olduğu Küresel Dünya isimli sitede,2021-2022 seneleri arasında küreseloji sitesinde yazılarımı yayınladım.15 Şubat 2019 tarihinde kendi blogum olan umutbagdadioglu isimli blogu kurdum.8 Haziran 2020 tarihinde 100. makalemi,15 Haziran 2021 tarihinde 200. makalemi ve 3 Ağustos 2023 tarihinde 300. makalemi yazdım.2014-2023 yılları arasında kendime ait @umutbagdadiogluu kullanıcı isimli devlet destekli instagram hesabını işlettim.Cosmos İstanbul,Paradigma,AnkaHistorius,Atlantis gibi gruplarda bilimsel ve akademik olan çeşitli konferanslarda katılım sağladım ve üyeliğimde oldu.Bu konferanslar genelde kadın hakları,çocuk hakları,Doğal Afetler ve Dünya Siyaset Tarihi konularını kapsamaktadır.30 Ağustos 2015 tarihinden bu yana Change.org,13 Şubat 2023 tarihinden bu yana Türkiye Kamu Yönetimi Platformu,10 Kasım 2023 tarihinden bu yana SETA Vakfı'nda faaliyetler sürdürmekteyim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

8 Mart 2022 Yazısı

1 Eylül 2023 Yazısı

7 Eylül 2023 Yazısı